Zdobyte gminy: 2011: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2020: button stats bikestats.pl 2021: button stats bikestats.pl 2022: button stats bikestats.pl 2023: button stats bikestats.pl 2024: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Novak91.bikestats.pl

Sobota, 12 sierpnia 2017

Stradomia Wierzchnia i Syców

Popołudniowa rundka na północ. Celem był zalew w Stradomii Wierzchniej. Przypadkowo dotarłem też do arboretum leśnego, położonego nieopodal celu podróży. Następnie pojechałem do Sycowa. Nie miałem takiego zamiaru, planowałem dojechać od razu do Ślizowa, ale wybrałem nieodpowiednią drogę. Warunki do jazdy były dobre. Temperatura optymalna, wiatr umiarkowany, zachodni, zachmurzenie duże, drogi na ogół suche. Jedynie w lesie było trochę kałuż po wczorajszych burzach. Na podstawie obserwacji z dzisiejszej przejażdżki stwierdzam, że północ powiatu namysłowskiego i powiat oleśnicki mocno oberwały po burzach. Liczne połamane gałęzie, powalone drzewa, miejscami podtopienia oraz zniszczone i powalone dachy były widocznym elementem krajobrazu.
Trasa: Namysłów > Smarchowice Małe > Jakubowice > Idzikowice > Pawłowice > Dalborowice > Dziadowa Kłoda > Stradomia Dolna > Stradomia Wierzchnia > Syców > Bielawki > Ślizów > Dziadowa Kłoda > Dalborowice > Pawłowice > Idzikowice > Jakubowice > Smarchowice Małe > Namysłów. Na koniec ok. 10 km po mieście.