Zdobyte gminy: 2011: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2020: button stats bikestats.pl 2021: button stats bikestats.pl 2022: button stats bikestats.pl 2023: button stats bikestats.pl 2024: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Novak91.bikestats.pl

Sobota, 7 września 2013

Życiówka

Dzisiaj pobiłem swój życiowy rekord dystansu dziennego. Poprzedni rekord wynosił 130km, ustanowiłem go 16 września 2012 roku, na tym samym rowerze co dzisiaj. Jednak dzisiaj, w przeciwieństwie do poprzedniego rekordu, nie zrobiłem go na raz. Do obiadu zrobiłem pierwszą trasę (77 km), po obiedzie drugą (49 km)i późnym popołudniem trzecią (26 km). W ten sposób rozdzielając sobie jazdę, robiąc przerwy na jedzenie i odpoczynek, wiem że dużo można zdziałać i jestem niemal pewien, że spokojnie zrobiłbym 200 km, gdybym tylko nie przesadzał z tempem. Z drugiej strony nie chciałem już dzisiaj robić nie wiadomo ile kilometrów, bo przez długi czas mógłbym rekordu nie pobić :) Pierwsza trasa: Namysłów > Smarchowice Małe > Jakubowice > Idzikowice > Pawłowice > Dalborowice > Dziadowa Kłoda > Radzowice > Lipka > Wabienice > Stronia > Zarzysko > Strzałkowa > Solniki Małe > Bierutów > Karwiniec > Przeczów > Niwki > Smarchowice Śląskie > Namysłów. Kilka kilometrów po mieście. Druga trasa: Namysłów > Kamienna > Gręboszów > Domaszowice > Siemysłów > Starościn > Pieczyska > Zbica > Kuźnica Dąbrowska > Dąbrowa > Świerczów > Biestrzykowice > Jastrzębie > Ziemiełowice > Łączany > Namysłów. Trzecia trasa: Namysłów > Objazda > Kowalowice > Nowy Dwór > Baldwinowice > Bukowa Śląska > Michalice > Kamienna > Namysłów.
  • Sprzęt Kross Level A6

Zgadza się, ostatnio setkę zrobiłem w kwietniu, chociaż w międzyczasie 3 razy oscylowałem w granicach 95 - 100 km. A dzisiaj jakoś nawet nie myślałem o żadnej nowej gminie, cała trasa zamykała się w odległości do 25 km od Namysłowa, a w tej odległości nie ma już nieodkrytej przeze mnie gminy.
Novak91
- 17:22 sobota, 7 września 2013 | linkuj
No, w końcu jakaś setka, bo ostatnia to chyba była jeszcze w kwietniu ... . Dystans fajny ale taki dystans bez nowej gminy ? Trochę nie bardzo to wygląda. Hyhyhy.